9 pomysłów na ubezpieczeniowe posty w grudniu

Jednym z powodów, które powstrzymują agentów ubezpieczeniowych przed regularnymi publikacjami w firmowych mediach społecznościowych, jest brak pomysłów na treści. W tej publikacji zaprezentujemy 9 uniwersalnych pomysłów na publikacje. Jeśli opublikujesz każdy z nich w 3-dniowych odstępach, ożywisz swoje media społecznościowe w grudniu. 

Podsumowanie roku

Przygotuj post podsumowujący osiągnięcia i sukcesy twojego zespołu w ciągu roku. Wspomnij o liczbie nowych Klientów, najpopularniejszych polisach czy innowacjach wprowadzonych w firmie. Ten pomysł można zrealizować w postaci kilku publikacji. Jedna z nich może dotyczyć liczb i statystyk, kolejna szkód, które zostały rozpatrzone pozytywnie dzięki sprawnemu skonstruowaniu ochrony ubezpieczeniowej, a jeszcze inna bezpośrednio twojej działalności: nowych osób w firmie, udziału w ciekawych szkoleniach i konferencjach itd.

Wskazówki dla Klientów

Przygotuj krótki poradnik dla przyszłych Klientów na temat tego, jak mogą zoptymalizować swoje ubezpieczenia na koniec roku. Porusz kwestie oszczędności, lepszych warunków czy analizy aktualnych potrzeb ubezpieczeniowych. Zachęć do kontaktu z tobą, a jako wartość podkreśl spokój finansowy. 

Noworoczne postanowienia 

Ten post świetnie łączy się z poprzednim. Zachęć Klientów do zastanowienia się nad swoimi ubezpieczeniami jako częścią noworocznych postanowień. Może to być doskonała okazja do przeglądu polis i dostosowania ich do zmieniających się potrzeb. Wielu z nas właśnie w styczniu zdecyduje się zwrócić większą uwagę na swoje zdrowie, formę fizyczną, rzucenie palenia, ograniczenie słodyczy itd. Abstrahując od tego, na ile te cele zostaną zrealizowane, warto zaznaczyć wagę dobrej polisy zdrowotnej czy życiowej.  

Nowe produkty i usługi

Jeśli twoja firma planuje wprowadzenie nowych usług na przyszły rok, zrób z tego zapowiedź w postaci wpisu. Podkreśl, jakie korzyści mogą przynieść Klientom. Część agentów decyduje się rozszerzyć swoją działalność o punkt przyjmowania opłat bądź doradztwo kredytowe. Inni planują skupić się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, ale zaoferować Klientom płatności kartą. Jeśli wybrałeś lub planujesz wybrać którąś z tych opcji, koniecznie poinformuj o tym odbiorców,

Podziękowania dla Klientów

Wyraź wdzięczność wobec swoich Klientów za zaufanie i współpracę w minionym roku. To może być krótkie video, grafika czy po prostu osobiste słowo. Jeśli zdecydujesz się na stworzenie krótkiego filmu, warto zaangażować cały zespół do nagrania kilku słów. Dzięki temu umożliwisz swoim odbiorcom lepsze poznanie tych, z którymi często “znają się” wyłącznie z rozmów telefonicznych czy wymiany e-maili. Może podejdziesz do tematu nietuzinkowo i odtworzysz scenę z filmu “Love Actually”? 

Prognozy na nadchodzący rok

Umieść krótkie przemyślenia na temat trendów w branży ubezpieczeniowej i tego, jakie zmiany mogą nadejść w nadchodzącym roku. Możesz zaproponować swoim odbiorcom zabawę, którą rozstrzygniesz za rok. Przykład: oszacuj najniższą cenę polisy OC dla bezszkodowego kierowcy pojazdu marki X o pojemności Y, który ma prawo jazdy od 30 lat. 

Wyzwania na Nowy Rok

Podziel się planami i celami twojego zespołu na nadchodzący rok. To może pomóc w zbudowaniu więzi z Klientami i pokazać im zaangażowanie firmy. Jeśli preferujesz luźną komunikację z odbiorcami, możesz rozszerzyć cele zawodowe o te prywatne. 

Bezpieczne Święta

Podziel się wskazówkami dotyczącymi bezpieczeństwa podczas świątecznych podróży i spotkań rodzinnych. Mogą one obejmować porady dotyczące ubezpieczenia podróży, ochrony przed kradzieżą czy bezpiecznego korzystania z technologii. Oczywiście możesz także przypomnieć o tym, co wiąże się z ubezpieczeniami tylko pośrednio: noszeniu odblasków, zabraniu odpowiedniego sprzętu na wycieczki górskie czy o bezpiecznym poruszaniu się po drogach. 

Rada dla przedsiębiorców

Skup się na specjalnych poradach dla przedsiębiorców na koniec roku, takich jak analiza ubezpieczeń dla firm, ochrona przed ryzykami czy planowanie na przyszłość. Możesz zaprezentować estetyczne grafiki, w których przedstawisz korzyści finansowania pracownikom grupowej polisy na życie bądź 5 rodzajów polis, które powinna rozważyć każda firma. Wiele zależy od tego, w którym kierunku planujesz rozwijać swoją działalność. 

Jeśli rozwijasz kilka mediów społecznościowych jednocześnie, pamiętaj, aby nie powielać w nich tych samych treści. Jeśli będą one różne, sprawisz, że te same osoby będą mogły obserwować cię w kilku miejscach jednocześnie. Obawiasz się, że nie wymyślisz aż tylu postów? Spokojnie – ten sam temat możesz ująć z kilku stron i dostosować go do specyfiki danego medium. Powodzenia! 

Agnieszka

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.