5 sposobów na sprzedaż szkolnego NNW

Kwestia powrotu dzieci do szkół wciąż pozostaje niejasna i budzi wiele kontrowersji. Niezależnie od tego, w najbliższych tygodniach zakończy się ochrona w ramach dotychczasowych polis NNW i warto zaplanować swoje działania już teraz.

Poznaj 5 najprostszych sposobów na sprzedaż ubezpieczeń NNW.

  • Kampania SMS

Warto podzielić kontakt na kilka grup Klientów. 

Rozpocznij od najprostszego rozwiązania – kontaktu z osobami, które posiadają już polisę NNW. Przypomnij o kończącej się ochronie i zachęć do wznowienia. 

Kolejną grupą mogą być Klienci, którzy dotąd ubezpieczali u ciebie jedynie nieruchomość bądź samochód. Warto w tym przypadku odwołać się do dobrego zakresu polisy. Nie musisz wydzielać osób, które posiadają dzieci – wystarczy wspomnieć, że prosisz o polecenie cię znajomym i rodzinie. 

O tym, jak działa kampania SMS w Polisie w Chmurze przeczytasz tutaj.

  • Mailing 

Jeśli zależy ci na zmierzeniu efektów kampanii, wykorzystaj także drogę mailową. Dzięki niej zweryfikujesz, jaki odsetek osób otwiera twoje wiadomości, a także to, jaka część odbiorców klika w załączone linki. Wadą tej metody promocji jest stosunkowo niski wskaźnik otwieralności, dlatego zadbaj o czytelny tytuł i interesującą treść. 

Nie zapomnij zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat kampanii mailowych.

  • Kampania Facebook

To nieco droższa forma promocji, jednak, dzięki możliwości precyzyjnego ustalania odbiorców reklamy, dotrzesz do swojej grupy docelowej. Możesz ustalać ją w oparciu o wiek, zainteresowania czy miejsce zamieszkania. Pamiętaj – nawet najlepiej zaplanowana kampania nie zadziała bez przyciągającej wzrok i merytorycznej treści. 

  • Merytoryczne publikacje na firmowych stronach

Tę część warto doskonalić regularnie. Edukacja za pośrednictwem firmowego bloga, fanpage’a czy kanału Youtube procentuje bez względu na porę roku. Możesz wykorzystać historie osób, które skorzystały z polisy oraz swoją wiedzę z zakresu warunków umowy. Postaraj się, by publikowane treści odpowiadały na konkretne pytania twoich Klientów. Warto także podkreślać, że zakup polisy w szkole nie jest obowiązkowy. Wbrew pozorom nie jest to oczywiste. 

  • Telefonowanie

To jeden z najbardziej pracochłonnych sposobów kontaktu z Klientem. Mimo to, pozwoli on na uzyskanie szybkiej informacji zwrotnej oraz da ci szansę na cross-selling (sprzedaż dodatkowych produktów). Przy okazji rozmowy o bezpieczeństwie dziecka, możesz poruszyć temat życia i zdrowia rodzica, a także kwestię zabezpieczenia rodziny na wypadek zgonu. E-maile, sms-y czy kampanie w mediach społecznościowych skłaniają do konkretnych działań, jednak kontakt telefoniczny daje ci niepowtarzalną szansę uzyskania dodatkowych informacji o potrzebach Klientów. 

Sierpień to ostatni dzwonek na zaplanowanie działań, związanych z nadchodzącym rokiem szkolnym. Niezależnie od tego, jak będzie on wyglądał, warto podkreślać, że polisy NNW działają nie tylko na terenie szkoły i należy zachować ich ciągłość. 

Agnieszka

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.