6 pomysłów na Facebookowe posty jesienią

Stało się. Założyłeś profil na Facebooku, dodałeś logo i zdjęcie w tle. Czas na publikacje. Po kilku dniach zamiast kolejnych angażujących postów, w głowie i na profilu pojawia się jedynie pustka. Nie masz pomysłu na to, jak pisać o ubezpieczeniach, aby nie było nudno i aby ktokolwiek czytał twoje treści? Zadbaj o regularność i próbuj różnych form, analizując, które z nich najbardziej odpowiadają twoim odbiorcom. Skorzystaj z kilku naszych jesiennych pomysłów i ożyw swój profil.

Informacje gospodarcze a ubezpieczenia

Postępująca inflacja i stale rosnące ceny dotyczą obecnie niemal każdej branży. Obok treści informujących o najnowszych wskaźnikach gospodarczych warto także przypomnieć swoim Klientom o konieczności aktualizacji sum ubezpieczenia, zwłaszcza w przypadku polis 3-letnich. Im bardziej zaangażujesz się w tworzenie treści, tym większą wartość dasz Klientowi. Możesz porównać zmiany cen materiałów budowlanych czy usług montażowych rok do roku. Możesz również stworzyć infografiki odnoszące się do konkretnych sum ubezpieczenia. 

X pomysłów na zadbanie o siebie jesienią

Coraz niższe temperatury i rozpoczynający się sezon na infekcje sprawiają, że część osób zwraca szczególną uwagę na kwestie zdrowia. Jeśli starasz się unikać postów typowo sprzedażowych, możesz podejść do promocji ubezpieczeń zdrowotnych od strony praktycznej. Umieść na profilu zdjęcie rozgrzewającej herbaty imbirowej, którą częstujesz Klientów w biurze i zachęć do spotkania w sprawie stosownej polisy. Możesz także wpleść ubezpieczenie w kilka pomysłów na zadbanie o zdrowie jesienią. Zbilansowana dieta, ruch, naturalne antybiotyki i dobra polisa to całkiem niezły jesienny zestaw. 

Bezpiecznie na drodze

Czy wiesz, że do największej liczby wypadków dochodzi jesienią? Szybko zapadający zmrok, marznące opady czy mgła to tylko kilka przyczyn niebezpiecznych sytuacji na drodze. To doskonała okazja, aby szczególnie intensywnie promować bezpieczne zachowania, zarówno wśród pieszych, jak i kierowców. Ci pierwsi powinni pamiętać o noszeniu odblasków, poruszaniu się na rowerze czy hulajnodze w kaskach oraz dobrej polisie NNW, ci drudzy zaś o zasadzie ograniczonego zaufania, dostosowaniu prędkości do warunków jazdy, jak i sytuacjach, w których zarządca drogi nie będzie odpowiadał za kolizję ze zwierzyna leśną. Pomysłów na informacje i ciekawostki drogowe jest wiele. Możesz użyć konkretnych przykładów szkód, z którymi się spotkałeś lub takimi, które znalazłeś w orzecznictwie. 

Pokaż swoją pracę od kuchni 

Masz luźny styl komunikacji z Klientami? Świetnie! Pokaż swoją pracę od środka. Zaprezentuj krótką fotorelację ze szkolenia stacjonarnego, opisując jego temat i podkreślając, że zależy ci na tym aby jak najlepiej dobierać zakres ochrony do indywidualnej sytuacji Klienta. Jesteś agentem wyłącznym? Zrób ciekawe zdjęcie gadżetów, które przygotowało dla Klientów twoje towarzystwo. A może właśnie zlecasz druk kalendarzy kieszonkowych z logo i nie możesz zdecydować się na układ dni wewnątrz? Zaangażuj w wybór swoich odbiorców! 

W podróży

Część osób nie przepada za chłodnymi miesiącami i gdy tylko jesień puka do drzwi, poszukują ciekawych kierunków wycieczek. Dzięki takiej narracji możesz przekazać odbiorcom wiele przydatnych podróżnikom informacji. Szczególnie interesującym obecnie tematem jest podejście ubezpieczycieli do odwołanych lotów lub konieczności odwołania wycieczki z powodu choroby lub sytuacji rodzinnej. Przeanalizuj oferty towarzystw pod kątem sytuacji, o które Klienci pytają najczęściej i stwórz pigułkę informacji na ten temat. 

Kalendarz świąt wszelakich

Kalendarz Świąt Nietypowych ratował już z opresji niejednego marketera. Może być całkiem miłym przerywnikiem dla postów stricte ubezpieczeniowych, ale także nawiązywać do tej tematyki w wyjątkowo kreatywny sposób. Międzynarodowy Dzień Sceptyków, Dzień Napraw, Dzień Arkusza Kalkulacyjnego czy Światowy Dzień Statystyki to tylko kilka październikowych świąt, które świetnie pasują do świata ubezpieczeń i mogą stanowić inspirację do pomysłowych grafik i tekstów. Wspomniany kalendarz znajdziesz tutaj.

To, czy zastosujesz bardziej czy mniej formalną komunikację z odbiorcami, zależy od ciebie. Podobnie jak publikowanie swoich zdjęć zamiast tych stockowych. Każdy agent ma swój niepowtarzalny styl bycia i coś, co sprawia, że przyciąga do siebie nowych Klientów. Baw się i próbuj rozmaitych rodzajów materiałów – od rolek, stories, przez grafiki czy komiksy i nieco bardziej obszerne posty. Jeśli postawisz na regularność, szybko zauważysz, które treści podobają się odbiorcom.  

Agnieszka

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.